חיפושדלג על חיפוש

פרמה גורי בע"מ - עמוד הבית

פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

לחוצים? אולי יש לכם תסמונת החיים המודרניים

לחץ מתח רסקיוהמרדף היומיומי אחרי כסף, הצלחה, השגיות, החיים המודרניים מגישים לנו מחד איכות חיים גבוהה ומנגד, לחץ מתמשך לעמוד בקצב. אנשים רבים מרגישים את הלחץ בעיקר בעבודה, השעות הרבות, ריבוי המשימות, הממונים והלקוחות, העובדה שהם נמדדים על הישגיהם.

למעשה, 36% מהעובדים האמריקאים סובלים מלחץ כרוני בעבודה שמקורו בתסמונת החיים המודרניים, כך עולה ממחקר שנעשה על ידי התאחדות הפסיכולוגים של ארצות הברית.
העובדים שהתגלו כסובלים מהתסמונת דיווחו על תשישות, חוסר ריכוז ולחץ כרוני ולפי התאחדות הפסיכולוגים, מקור הלחץ קשור בריבוי אמצעי המדיה במקום העבודה בהם העובד משתמש כמו אינטרנט, טלפונים סוללריים. התופעה מכונה תסמונת החיים המודרניים.
מסתבר שהעובדים כיום מוצפים במידע ולא נחים לרגע וחברות וארגונים החלו בפעילויות לשיפור איכות העובדים והפחתת דרגת הלחץ, תזונה בריאה יותר, מדריכי יוגה, הפסקות אוכל ועוד.

לבנת כהן, פסיכולוגית ארגונית במרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות, פרסמה את עיקרי המחקר ותוצאותיו בעלון האלקטרוני Newsletter)) של אתר המוסד לבטיחות ולגהות ולפניכם מספר המלצות של לבנת כהן להפגת מתחים:
* עשו פעילות גופנית – פעילות גופנית מפחיתה את רמת האדרנלין המשתחרר בגוף במצבי לחץ או כעס, גורמת לתחושת רווחה ורוגע ומסייעת לשינה טובה ואיכותית.
* שמרו על סגנון חיים בריא – תזונה נכונה, הגבילו צריכת קפאין ואלכוהול, דאגו למנוחה מספקת, לפעילות גופנית ולאיזון בין דרישות העבודה והבית.
* דאגו לשעות מנוחה ושינה מספיקות – כדי "למלא מחדש את המצברים".
* תרגלו שיטות הרפיה – כגון: נשימה נכונה, הרפיית שרירים, יוגה ודמיון מודרך.
* לימדו להירגע – נשמו מספר נשימות עמוקות במשך היום והקפידו לקחת מספר הפסקות סדירות ביום ל"חילוץ עצמות" ולמתיחת הגוף.
* חפשו ומצאו תמיכה – שיתוף אחרים ברגשותיכם יכול לסייע ב"שחרור קיטור" ובהגברת התחושה שאתם לא לבד – דבר המסייע בהפחתת הלחץ.
* נהלו את זמנכם ביתר יעילות.
* שלטו בתגובתכם – אל תתמקדו רק בדברים השליליים, אל תנבאו שחורות ואל תאשימו תמיד את עצמכם.
* ותרו לפעמים. היו גמישים.
חרדות מתח ולחץ טיפול עם רסקיו* התעמתו באופן ישיר עם גורמי הלחץ – חיזרו שוב ושוב על הפעולה המלחיצה אתכם. זוהי דרך לנטרל "רגישות יתר" לאנשים, משימות ומקומות מלחיצים.
* לימדו לומר "לא" – כדי שתוכלו להתמודד ביעילות עם העומס המוטל עליכם, ודאו שאתם לא מעמיסים על עצמכם יתר על המידה.
* צחקו – הצחוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת לחץ.
* השאירו זמן פנוי לתחביבים.
* פנו לסיוע רפואי כנדרש – אם אתם חשים בחולשה או במחלה מתקרבת, אל תמשיכו בפעילויות כאילו שום דבר לא קרה.

אם גם אתם חשים במירוץ תמידי ובלחץ מתמשך? קחו אתכם תמיד רסקיו רמדי שיסייע לכם להירגע

 

צור קשרדלג על צור קשר

צור קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד