חיפושדלג על חיפוש

פרמה גורי בע"מ - עמוד הבית

פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

לא ישנים בלילה? טיפים לשיפור איכות השינה

האם אתם מתעוררים באמצע הלילה עם חששות וחרדות? האם השינה שלכם טרופה ומלווה במחשבות מטרידות? האם אתם מתקשים להירדם בגלל לחצים ופחדים?
מספר השעות המומלץ לאדם הוא בין 7-9 שעות, ולמעשה, כשליש מחיינו אנחנו מבלים בשינה. שינה איכותית ורציפה היא לא רק הדרך שלנו לטעון מצבורים אלא גם להירגע ולכן, איכות השינה היא דבר חשוב מאוד ושינה ירודה עלולה להוביל לתשישות גופנית, אגרסיביות, חוסר ריכוז ואי שקט. כמו כן, מי שלא ישן טוב בלילה מזדקן מהר יותר כי הגוף לא מספיק לנטרל את הרעלים.
יש סיבות שונות לחוסר שינה, החל מנחירות ובעיות בדרכי הנשימה ועד חרדות, פחדים, חששות ועוד. 
סובלים מבעיות שינה? אתם לא לבד. כ - 30% מהישראלים סובלים מהפרעות שינה -  מתקשים להירדם, מתעוררים מכל רחש, או פשוט ישנים רע. הבשורות הטובות הן שיש מגוון דרכים לישון טוב. 

הנה מגוון טיפים לשנת לילה טובה:

איכות השינה רסקיו לילה

קפאין – עד הצהריים
קפאין מעורר ולכן, לא מומלץ לצרוך קפאין אחרי השעה 15:00 בצהריים. משעה זו ואילך העדיפו משקאות נטולי קפאין. בכל הנוגע לאוכל, לא כדאי לצרוך מאכלים מתוקים לפני השינה. יש לבצע בדיקת דם כדי לוודא שאין למשל מחסור בברזל. לפני השינה לא כדאי לשתות הרבה מים כדי לא להכביד על השלפוחית.
כושר גופני – לא לפני השינה
על אף שרבים נוהגים להתאמן גם בשעות הערב המאוחרות, הרי שההמלצה היא לא להתעמל ובוודאי לא אימון אינטנסיבי, סמוך לשעת השינה ורצוי אפילו לסיים את האימון מספר שעות לפני לכתכם לישון. כמו כן, כדאי לקנח כל אימון בהרפיה כדי שגם הגוף ייכנס למצב של רוגע. שימו לב, גם הליכה נמרצת בחוץ, ריקוד במסיבה ואימון ביתי לפני השינה עלולים לגרוע משנתכם כי הגוף מפריש אדרנלין.  
בגדים רפויים
תתפלאו אבל אפילו מה שאנחנו לובשים משפיע על איכות השינה שלנו. אם נלך לישון בבגדים צמודים, הדוקים ולא נוחים אנחנו עלולים להתקשות להירדם או להתעורר בפתאומיות בגלל רוכסן שזז מהמקום או בגד שמסרבל את תנועת הגוף.
נטרול רעשי רקע
לא כולנו התרגלנו לישון לקול תנועה ערה או מסוגלים להירדם בחלל מואר ולכן, נסו לפני השינה לכבות אורות, להגיף תריסים ולסגור חלונות, לכבות את הרדיו והטלוויזיה ואפילו שעון מתקתק וכל מה שיכול לגרום לשינה ירודה. ברגע שסביבת השינה שלכם נוחה ושקטה, יהיה לכם קל יותר לישון. עצבו את החדר כך שהוילונות יאטמו ככל האפשר את הרעש (או למי שבשלב השיפוץ, בידוד אקוסטי יכול להואיל). מומלץ לבדוק מה מפריע לכם לשינה, אולי מדובר במזרון לא איכותי או העובדה בהפרטנר נוחר, גם כאן יש דכים לפיתרון, טיפולים שיעזרו לפרטנר לנחור פחות והחלפת המזרון למזרון איכותי יותר.
משחקים בקור וחום
גם לטמפרטורת החדר יש השפעה על איכות השינה, במיוחד אם אתם סובלים מקור או חום. הזעה תוך כדי שינה או רעידות כתוצאה מקור עלולים להוביל לירידה באיכות השינה.
איזון השעון הביולוגי
מומלץ ללכת לישון בשעות קבועות פחות או יותר על מנת שהשעון הביולוגי שלנו יהיה מאוזן.
הרחקת מחשבות מטרידות
לפני השינה מומלץ לאמץ טקס שינה קבוע כמו למשל, אמבטיה ואז ישר לנסות להירדם או מספר תרגילי הרפיה שיסייעו לכם להירגע. חשוב לדחות מחשבות שליליות או מטרידות להזדמנות אחרת ובכל עת שמופיעה מחשבה כזו, נסו לגרש אותה ולחשוב על משהו מרגיע או לדמיין סיטואציה נעימה. גם חזרה מונוטונית על סמל מסוים או מילה ספציפית יכולים לעזור לכם להירגע ולהירדם.

רסקיו לילה - ללילה טוב !

לא ישנים טוב כתוצאה ממחשבות מטרידות? חששות? רסקיו לילה הוא תוסף תזונה מהטבע, שמורכב מתמציות פרחי באך, ומיועד לאנשים המתקשים להירדם בשל מחשבות, דאגות ומהמועקות המפריעות לתהליך הההירדמות. באופן זה הוא מאפשר להירדם בצורה קלה ולישון שינה רצופה ונטולת טרדות.

רסקיו לילה, אינו נרקוטי ואינו ממכר, מכיל 6 תמציות פרחי באך , 5 מתוכן הן תמציות שיש במוצר רסקיו ועוד תמצית באך נוספת חשובה וויאט צ'סטנאט , שתפקידה לשחרר את הנפש ממחשבות טורדניות ועקשניות שממשיכות להסתובב בראש כתקליט שבור, ומובילות לקושי להירדם ולישון בלילה. ניתן לקחת את רסקיו לילה עם כל תרופה אחרת שניטלת וכמו כל תמציות פרחי באך הוא בטוח לשימוש בכל גיל -גם לילדים !








צור קשרדלג על צור קשר

צור קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד